Dyr natt

Ja inatt blir det hotell. Sover på Quality Hotel Augustin i Trondheim.
Kom hit ganska tidigt så jag har redan hunnit med en sväng på stan. Jag gillar Trondheim faktiskt.
Skulle jag flytta till norge skulle det gärna bli hit.
Men som sagt det blir en dyr natt eftersom jag lämnat mitt blöta tält i bilen och tagit in på riktigt hotell.
Får se om jag kanske letar efter nått billigt ställe imorgon och stannar en natt till eller om det bär av till stugan istället.
Ska iaf försöka ta mej ner till ett litet Couchsurfing möte här i stan imorgon sen får vi se. Man ska inte planera för mycket =)
Annars finns inte mycket att säga. Var som vanligt berg och dalar och sol och regn på vägen idag.
Lämnade fjordlandskapet bakom mej och tog inlandsvägen hit. Började bli lite dyrt med alla färjeavgifter =)

Ja nu blir det att återgå till teven. Första gången på hela veckan jag tittar på tv. Ikväll är det tydligen Sagan om Ringen oxå och det är ju alltid spännande...se om någon slår huvudet i taket idag ;D

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, hrm. varför kändes det som en pik... :P

2009-07-16 @ 06:10:35
URL: http://trettonminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0