Ett lite miniroadtrip

Japp idag bar det av igen. Denna gången inte riktigt lika långt. Men väl till Grimsås =)
Det hade blivit dags att efter alltför lång tid hälsa på Emelie. En väldigt trevlig flicka som jag lärde känna för ca 6 år sen på en camping i Halmstad.
Var många år sen vi sågs sist så det var riktigt skoj att ses igen.
När jag kom dit så störde jag lite mitt i tvättningen men efter en stund så begav vi oss till Gislaved.
Väl där så blev jag insläpad på Lindex. Var tydligen nån rea.
Efter en liten stund där så var vi båda lite hungriga så efter flera goda förslag så blev det en pizzeria i Tranemo. Helt okej kebabtallrik.
Därefter hem till Grimsås igen för en mycket skrämmande svensk film. Den hette Leo. Den slutar med att alla dör kan jag säga.
Fattar inte hur emelie kunde somna mitt i allt skrikande i den filmen men men. Är man trötter så är man.
Sen kom iaf en kompis till emelie förbi och så blev det grillat och lite Allsång på skansen. Gott gott gott. Fattar inte varför man inte grillar lika ofta året runt.
Sedan blev det iallafall en film till som var raka motsatsen. Ingen dog och dom levde lyckliga i alla sina dar.

Nu är jag iaf hemma igen och funderar på att se en film till innan läggdags. 3 stycken samma dag är alldeles lagom tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0