Oslo Dag 2

Japp fortfarande i Oslo. Gårdagen bjöd som sagt på bio. Vi blev till slut 4 stycken som gick tillsammans. Det var jag, Andrea, David och Peter. Filmen vi såg var som sagt Ice Age 3. Och det var 3D versionen. Så jäääääkla coolt =D Haha dom filmerna blir bara bättre och bättre. Klart sevärd iaf 3D versionen. Innan bion så hann vi med en öl på Paradisio och sen efter filmen passade vi på att ta en till på Noah´s Ark. Överlag en riktigt trevlig kväll med en härlig blandning av engelska, norska och svenska. Idag regnar det igen så det får bli en snabbis på stan för min del. Sen bär det av till Stavanger. Eller iaf mot stavanger. Får se om jag orkar köra hela vägen eller om jag kanske stannar till nånstans och vilar några timmar. Hoppas iaf på fint väder närmsta dagarna så jag kan gå upp till Preikestolen som jag planerat. Verkar som att onsdag är bästa chansen så det lutar åt en tisdag åt sightseeing och sedan vandringen på onsdag. Det var allt för denna gången. Nu ska jag ner till Akers Brygga. Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0