Tuff vecka

Japp denna veckan blir tuff.
Kvällen idag har spenderats med Shima. Blev lite mat på Liban Deli och sedan bio. The Hangover. Alla verkar ha älskat den och så gjorde även jag =) Sketarolig.
Imorgon blir det återigen middag och bio. Denna gången med Nisse och vilka mer som nu ska med. Vet inte riktigt.
Blir iaf filmen Public Enemies. Hoppas den är bra.

Sedan är det onsdag och semestern är officiellt slut. Onsdag torsdag spenderas på jobbet.
Fredagen sen är jag helt och hållet i emelies våld. Blir nog lite party där om jag fattat det hela rätt =)
På lördag är jag bortbjuden till Lena på inflyttningsfest. Har iofs redan varit där två gånger men det är ju tanken som räknas. Blir nog riktigt skoj iaf om jag inte är helt död efter fredagen.
Så för att sammafatta...2 biobesök 2 jobbnätter och 2 fester samma vecka.
Söndag lär bli sjukaste slappardagen på läääänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0